Wednesday, August 19, 2009

hari yang lain

salam...em.....hajat di ati kuar smlm nk g beli buku kt area Jln TAR..mmg dpt ar buku tp bkn ar buku yg aku cr..buku len yg aku dpt...emm....xpe ar jnji buku..pastu dah beli aku pn terus kn pjlnan ku ke kl cntrl plak...emm...pas aku da merayau n owg yg aku tgu da tiba...ktorg pn tros ar p times square...peh time 2 ujan plak..kl gelap time 2 tp xpe cz ktorg dlm train...hehehehe... aku p sn pn cz nk cr brg ckt...nasib ar ad yg sgp teman aku time 2...tq ek...ktorg pn merayau ar kt sn...msk kuar kedy2 kt sn..besa ar lumrah kn...hhehehehe....tp brg2 kt sn sume b'stail2...rambang mata aku dibuetnye....da bes tawaf...aku pn amek keputusan nk angkat ar brg 2...kt kdy ala canggung (bukan nama sebenar) time nk beli 2...le plak mamat 2 speaking bi ngn aku..aku pn lyn je ar...las2 die ckp melayu...dlm ati aku berkata...leh je ckp melayu mamat nie...so sedang aku dok tes brg 2...tiba2 soklan yg xdiduga kuar dari mulut mamat 2...' saya igt kamu ni org arab td..' terkezut aden dibuet nye...ps2 le plak, kira org yg agk pntg gk ar dlm idup aku..ty plak die cm arb gk ke...ahahahhahaha...muka aku ni mcm arab ke...adoi...sepjg pjlnan aku owg2 arab kt sn asyk usha aku je...mybe aku pky mafla palestin kot... pape pn domo arigato gozaimasu ek cz tman kn...