Monday, June 8, 2009

perjalanan ku....

pada hari jumaat lepas..aku ambil keputusan untuk pulang ke penang..tapi lepas kerja baru aku berangkat pulang menaiki bas pukul 11:00 pm..aku naik bas kat pudu...nak dijadi cite..pas kerja ada plak majlis akad nikah kt masjid..aku turut terlibat gk dlm majlis 2...cm xsabo je plak nk kawen tp blm smpy seru lg...hehehehe...mlm 2 kul 8:00 pm, mmb aku yg digelar 'punk' bkn nama sebenar anto aku kt ktm kjg.....tq punk..jasamu xkn ku lupe kn...aku smpy kt pudu dlm kul 9 lebih...xigt kul bpe waktu y tepat..al maklum ar kn....hehehehe...
so terpacak lah aku di pudu 2 cm tiang bendera Malaysia kt situ smpy kul 11:00 pm..
kt pudu 2 peh..bkn men rmt org..mcm2 ragam ada...cam astro..'mcm2 ada.......'
kul 11:00 pm bas yang aku naiki pn bertolak ar...nama bas aku..'transnasional' hahahaha..bas aku konon ar...pe lg..time 2 tido ar...tp sepoi ar plak..aku xdpt nk lelapkan mata ku nie..kerna akak kt dpn aku nie..le bantai turun sit die tahap gaban..membuatkan aku nk duduk pn xselesa...
dlm ati ku berkata..'akak np xturunkn je sit 2 smpy abes...blkg akak nie mmg xde org pn...' hehehehe.....nk wt cmne kn..org tua...lyn je ar....y pling2 aku terkejot tahap utraman gaia...kt jelapang kul 1:30 am le plak jem..time 2 lupe plak aku nk bwk roti...hehehehe...
pelik2...akhirnya kul 3:00 am aku smpy ar destinasi aku...PENANG...

No comments: